anjelICKAN.blogg.se

Massa löv =P

Kategori: Allmänt

Igår var jag och Dante hos min farmor i Långed. Vi hjälpte henne i trädgården och krattade löv. Hon har ju en så jätte stor ek så det blir en väldigt massa löv. Tror jag la ut en bild på en liten Dante när han var med mig förra året också och krattade löv =)



Vi hade tur med vädret för det var varmt och gott i solen när man grejade och det passade ju bra även för Dante som inte behövde frysa utan kunde vara med oss ute på gräsmattan i solen =)

Dante han stjälpte oss dock mer han han hjälpte oss med löven =P Han jagade krattan och när jag fått ihop en hög med löv gjorde Dante en djupdykning i den och spred ut löven igen ^^ Men kul tycke han det var med alla löv ^^



Pappa kom efter jobbet och hjälpte mig att få vinterdäck på bilen =) Tack pappa! Gott att vinterdäcken är på nu när det börjat bli så kallt..

Idag har vi mest tage det lugnt här hemma. Tobias har vare ledig =) gott å ha honom hemma lite. Ikväll har vi vare på kalas hos Tobias föräldrar. Såå god smörgåstårta och gott till kaffet!

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: