anjelICKAN.blogg.se

Dante

Kategori: Allmänt

Nu är helgen här och jag och Dante ska tävla den här helgen ^^ Spännande.. Igår var vi på åbk och tränade ihop med Heidi. Dante gjorde mig nervös genom att inte lägga sig på första kommandot så med min otur så är väll det något som kan komma att hända på tävlingen också =S Men vi får göra så gott vi kan... Nervositeten inför tävlingen har då kommit nu och jag har nog börjat förstå att jag ska ut på plan nu snart.. Det är ju bara andra gången vi är med på en tävling så jag får väll se det som bra träning för oss även om det inte kommer gå bra.. Han är ung så vi har ju tid på oss =)

Annars kändes han bra igår.. Han kan momenten och jag känner att jag kan lita på honom.. =) Även om han inte är perfect så borde det ju iaf kunna gå bättre än förra gången ^^

Det har börjat bli kallt ute... man får skrapa rutorna på bilen på morgonen.. blää... Kom igår att tänka på att Dante han var ju liten förra vintern så han behöver nog ha ett nytt täcke för det kan nog ha bleve för litet nu när han är så pass stor.. Så jag satt och letade på nätet... Hittade en sida där en visare hur hon sytt om vanliga tröjor till sina hundar och det såg lite kul ut så Dante fick igår prova en av mina gamla tröjor.. Den var dessvärre för kort även den så det gick inte ^^ Det blir ju inte det samma som ett täcke så det hade han ju ändå behövt ett men det skulle va kul å prova att sy om en tröja ändå.. =P

Provdockan Dante tyckte tröjan han fick på sig va jätte kul iaf ^^ Han hade inget emot att knalla runt i den och såg nästan förvånad ut när han inte fick ha den på sig längre ^^ Såg ut som han tyckte att han själv va fin och såg stolt ut över tröjan.. hehe.. Så han fick sitta model och jag knäppte ett par kort på honom bara för att han är så söt ^^


Men även modeller kan ju bli trötta ^^




Snart kommer mor och far till stan... pappa ska kika lite på min bil eftersom den låter som en traktor ^^
Det är besiktning till vecka som gäller och då är det inte så poppulärt med trasiga bilar har ja förstått..

I eftermiddag ska ja och Tobias på kalas till en av Tobias kusiner. Roligt att träffa några av Tobias MÅNGA släcktingar.. inte lilla släckten han har inte  ^^

Ha en fortsatt trevlig helg allihopa och håll tummarna för mig och Dante när vi ska tävla =P
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: