anjelICKAN.blogg.se

Besiktning

Kategori: Allmänt

Strax efter lunch idag packade jag och Dante in oss i bilen och åkte till Bengtsfors. Första stoppet blev på besiktningen där bilen skulle in.

Dante blev som vanligt glad och ville hälsa på alla.. När de skakade på bilen såg inte Dante att det var någon under bilen och detta tyckte han var mycket konstigt att han hörde något där under och att bilen stuttsade så där så det ville han boffa lite åt ^^ När han väl fick se att det var någon under bilen i gropen också blev han glad igen och ville hälsa på honom också.. Snacka om att vara social och tycka om alla.. ^^

Bilen fick ett blank papper =)
Det tackar vi för! Tobias och Pappas lagning av avgasröret fungerade bra med andra ord. *tummen upp*

Vi åkte vidare till ica inne i Bengtsfors för att handla lite. Dante fick lite att tugga på =P Ja älskar å skämma bort honom ^^ Så mötte jag upp mamma och pappa där. Vi åkte till nästa stopp hos pappas revisor för lite rådgivning. Tyvär fick vi inte fram några bra siffror direkt =(

Jag har iaf helt underbara föräldrar som alltid står bakom mig och stöttar mig!

Hungriga var vi sedan alla tre (eller fyra men Dante fick hålla sig till sitt ben en stund till) mamma och pappa bjöd mig på kina mat =P

Det han bli sena kvällen innan jag och Dante var hemma i Åmål igen.. så det blev nästan en hel dag i Bengtsfors.
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: