anjelICKAN.blogg.se

Ajax

Kategori: Tips, prylar och inredning

Idag har jag städ och tvätt dag. Maskinen är igång och jag har kommit en bra bit med städandet. Svärmor ringde och ville låna Dante så när han var ute och gick med med henne passade jag på att skura golv utan att vovvoen är med och kollar för han ska ju alltid "hjälpa till"

Eftersom jag städar så passar det väll jätte bra med ett städ tips!
Ajax har en förbackning med trasor som man kan använda på speglar och glas som är superbra! Jag använder den till speglar, små fönster, ljuslycktor och tex vitrindörrar och glashyllor som man har i en del skåp. Inga ränder eller märken efteråt och det är superlätt. Ja kan nästan säga att jag inte klara mig utan den =D


Nu ska jag göra en paus i städningen och så ska jag och Tobias laga lite mat =)
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: