anjelICKAN.blogg.se

Ska på bio

Kategori: Allmänt

Har ni haft en bra helg ? Här har den vare bra och bara mysig =P I lördags var vi bjuda på middag till Tobias föräldrar. Allihopa var där! Jätte kul å träffa alla igen och vi blev bjudna på tacos och sedan kaffe och semla =P Dante uppför sig bra och vi får massa beröm för att vi har en sån redig vovve =) Då blir man lite stolt! Han ligger snällt på en matta medans vi äter och stör ingen. Han blir ju sååå glad och vill hälsa på alla men han stannar vid min sida tills jag säger att han får hälsa.. Bra så gästerna hinner komma innanför dörren innan de får en puss av en överglad vovve ^^ Alla tycker så bra om honom och det är härligt å se. Han fick visa sina nyaste trix som han lärt sig också =)

Igår ringde Sandra och frågade om jag ville med på bio (som är idag) =P Sååå klart ja vill det ^^ Vi ska nu se New Moon. Fortsättningen på Twilight. Spännande =P Svärmor ska också med så om en halvtimma kommer hon förbi och hämtar upp mig och så åker vi tre till Karlstad =)
Jag har en så himla go svärmor och svägerska å vi har alltid så kul ihop! Ses snart!

/ickan

Kommentarer

  • Cissi säger:

    jag var i Karlstad i lördags och såg den. sjukt bra, du kommer inte bli besviken! :D

    2009-11-24 | 11:17:35
    Bloggadress: http://ceciliakaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här: