anjelICKAN.blogg.se

Roligt paket

Kategori: Fiona & Zelma

Igår fick jag paket på påsten som jag var nere på stan och hämtade. Det var ett paket som lockade till mycket bus här på kvällen sedan för katterna ^^ Det stora klösträdet jag har i vardagsrummet hade bleve jätte sliten på den pelaren där de klöser mest så jag hade beställt en ny sån del och med i paketen fanns en liten present till katterna =) Jag skruvade lös trädet och la ner det och redan där var det ju roligt ^^ Fiona, Zelma och även Dante gick runt å klättra på det nu liggade trädet för allt nytt blir ju extra spännande och klösträdet är ju bara när det står på sin plats en riktig favorit för katterna här.

Presenten till katterna bestod av tre stycken jätte fula små leksaks möss. hehe.. Sånna leker inte de med var min första tanke.. De har alltid vare otroligt kräsna när det komme till leksaksmöss och bara en viss sort som skrammlar på ett specielt sätt har vare bra nog för dem att leka med ^^ Har haft hur många olika sorter som helst men inget annat har vare kul nog.. Men till min förvåning så bara älskade de dessa tygmössen ^^ Det kan ha vare nyheten som gjorde dem roliga också men de var verkligen uppskattade och de härjades vilt här i hallen med dem bra länge =P

Jag tog några bilder på buset med mössen men tyvär använde jag den sämre kameran så det blev suddiga bilder och katters ögon är inte helt lätta att få bra när det är mörkt men ändå =)

Zelma bus redo att atakera.. lyser bus i ögonen ^^






Den är min ^^


Fiona bus






Och så här trötta var Zelma och Dante i soffan igår kväll =)


/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: