anjelICKAN.blogg.se

Regnet det bara öser ner =(

Kategori: Allmänt

Finns ju inget dåligt väder heter det... Men att vara ute och greja i trädgården i regnet är inte kul oavsett kläder och där skulle jag behöva få lite gjort.. Men får hoppas på lite bättre snart innan det hinner blir allt för mycket vinter. Lite sega har vi vare men för några dagar sedan insåg vi att sommaren nog var över och vi inte behövde ha utemöblerna ute mer iår.. så vi hjälpets åt att få bort dem. Tvättade av dem och Tobias bar in dem. Saknar readan sommaren.. Men ser ändå fram emot en vinter på något vis.. Dante kommer tycker snön är så kul tror ja som han härjade förra vintern ^^

Helgen ja den försvan fort som vanligt. Vi var bjuda hem till Sandra och Henrik på lördagkväll och de hade gjort hembakad pizza. Supergott!! Va jätte trevligt!

Annars har det inte hänt så jätte mycket. Mest vare pyssel här hemma. Tobias hade namnsdag igår så då grejade jag hela dagen medans han jobbade inne i det rummet där hans dator står. Så när Tobias kom hem på kvällen.. Han jobba eftermiddag.. så kom han hem till en nystäda skrivbord (och rum som jag storstädade och vände på allt ^^) med godis och en blomma och så hade jag tänt lite ljus. *mysigt* värre =P


Idag har jag vare ute och gått med lilla Wilma en sväng i regnet. Hon är bra söt ^^

Annars är allt bara som vanligt med oss allihopa.. Ja ska se om jag kan få upp min älskling ut sägen nu så vi kan äta lite ihop innan han ska åka och jobba igen. Själv ska jag roa mig med städning idag också. Blir aldrig klar tror ja =S

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: