anjelICKAN.blogg.se

Nu är det Fredagsmys =P

Kategori: Allmänt

Va gott att helgen är här igen. Det har vare en lugn vecka och inte hänt så mycket att skriva om. Jag vare hos farmor igen en dag och krattade igen. Det blir otroligt mycket löv där... Spenderade även en hel dag i min egen trädgård med att få ner humlen och rensa rabatter så det är klart för vintern och sedan en ny vår. Nu känns det då som vintern är här så det var gott att jag fick gjort det. Min trädgård är liten men det tog ändå längre tid än tänkt. När jag var klar hade det hunnit bli mörkt och Tobias komme hem från jobbet. Älsklingen hjälpte mig att köra bort allt med skottkärran som jag rensat bort i trädgården och med humlen så blev det en regäl hög och vi fick köra flera gånger för att bli av med allt ^^

Har känt mig lite småförkyld hela veckan.. Verkar dock inte som det bryter ut riktigt.. Jag försöker skrämma bort förkylningen med Kan Jang och vitaminer som vanligt och det verkar ju funka rätt bra  =P

Idag har jag och Dante vare några ärenden nere på stan och så tog vi oss en promenad.. Usch så frusna vi blev.. Nu är det vinter. Man ser nu många snöklädda bilar.. Vi gick en sväng borta i hamnen.. Inte många båtar kvar att titta på nu längre. Bara massa änder =P

Änderna satt på rad.


Dante lyckades dock skrämma ner allihopa i vattnet ^^


Bus killen tyckte änderna var spännande =P (med öron åt alla håll tyvär men det får ni se förbi :S )


/ickan

Kommentarer

  • Cissi säger:

    sjukt fin hund! var kommer han ifrån? såg att du bodde i Åmål, är själv född och uppväxt där. :) ha en bra dag!

    2009-11-13 | 15:32:43
    Bloggadress: http://ceciliakaye.blogg.se/
  • Cissi säger:

    sv: javisst, skitkul att lära in trix. :) ja men Conviction´s känner jag till ganska väl. Hade dock ingen aning om att den låg utanför Åmål. så bra koll har jag. :P

    2009-11-14 | 09:01:55
    Bloggadress: http://ceciliakaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här: