anjelICKAN.blogg.se

Soligt härligt !

Kategori: Allmänt

Idag har det vare lydnadstävling ute på brukshundsklubben här i stan. Vi åkte dit och titta.. Bra träning för Dante att bara vara med bland alla vovvar och allt och bra för mig att se lite mer hur tävlandet går till. Det var härligt väder idag så sitta där på bänken och bara titta på allt var jätte gott =) Heidi vad med och tävlade med Xtra i trean.

Passade på att träna lite lydnad med Dante på andra planen där och idag gick det bra igen. Även hopp över hinder gick helt okej nu. Men det känns ändå väldigt osäkert inför tävlingen nu när man mer förstår hur petigt allt är i tävlingen och hur dålig Dante är på att lyssna på ETT kommando och inga handtecken och när allt runt om är mer spännande =S
Ja vi får se hur det blir....

Fötterna är fortfarande kalla och jag funderar allt på varför jag skulle anmäla mig till en tävling redan ^^

På eftermiddagen har jag vare hemma hos Rose-Marie och tittat på oriflame produkter och jag blev kvar ricktigt länge. Satt och pratade och hade trevligt där och tittad i alla kataloger och på grejerna. Tack för en trevligt kväll !
Dante tyckte allt jag lucktade knepigt när jag kom hem när jag gosat med Rose-Maries vovvar ^^

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: