anjelICKAN.blogg.se

Min goa svärmor

Kategori: Allmänt

På förmiddagen tog jag och Dante en promenad bort till svärmor.. Vi var bjudna på fika dit =)
Sandra och Anette var också där. Roligt å ses lite =)
Efter lite prat bestämde jag och Sandra oss för att ta en tur ner till stan för några ärenden på banken. Svärmor var snäll och passade Dante under tiden och de tog en promenad medans vi var borta.

Hemma igen plockade ja lite och sedan åkte jag och Dante ut igen för att handla lite mat och sedan fixade jag och Tobias med tacos här hemma.. Det är ju såå gott !!

De har börjat måla huset här nu. Dante han boffar och hämtar mig när han ser målaren utanför fönstret ^^ Det tycker han är knepigt att det är någon utanför fönstren bara så där.. Jätte bra tycker ja. Han ger sig när jag har sagt att det är okej och bra nu =) När vi kommer ut blir han jätte glad och tycker det är så kul att det står någon där i trädgården och hälsar på honom med en gång =P haha...

Nu ska de snart bli natten =)
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: