anjelICKAN.blogg.se

Makeuprådgivning

Kategori: Allmänt

Förmiddagen försvan fort. Ja var en sväng på jobbet och fixade med en del och sedan passade jag och Dante på att går in på granngården och så valde Dante ut ett tuggben =P

Efter lunch kom Sandra och hämtade mig och så bar det av mot Karlstad =)
Vi shopade lite och tittade i affärer inne i stan. På eftermiddagen var vi på Bady Shop och blev sminkade. Vi hade båda varsin gratis makeuprådgivning att ta ut. Vi blev så fina så. Jag tycker nog själv att jag blev lite väl mörkt målad när det var så ljust ute och mitt på dagen. Men det var roligt att bli sminkad av någon som kan och bra med lite tips =) När vi var fina och shoppat klart på Body Shop också så bar det av hemmåt mot Åmål igen. Killarna bjöd då ut oss på middag nu på kvällen när vi kom hem och var så fina.. på myrun.. Vi åt förrätt till och med och det var som vanligt jätte gott.

Tack Sandra för en jätte rolig dag! Och tack Tobias och Henrik för att ni tog med oss ut!
Älskar dig Tobias <3
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: