anjelICKAN.blogg.se

Glömt berätta

Kategori: Allmänt

Jag har ju glömt berätta att min lille Zelma hade fördelsedag nyligen. I måndags blev hon 3 år. Har försökt fånga lilla tösen på bild men hon gör allt annat än poserar framför kameran.. *haha*

Zelma uppe i klösträdet
 

Busar.. därför den "sura" minen ^^ Tobias har en dammvippa framför henne som hon försöker fånga ^^


Lite för ljus och gul bild men hon är ju still här iaf ^^ (otroligt va svårt hon är att ta kort på)


Fiona däremot får man ta kort på när man vill. Hon sitter lugnt och poserar eller tittar sig runt om tills man är klart ^^
Fick dock inget rickgtigt bra på henne just nu heller men hon smög runt och skulle va med hon också när jag försökte fånga Zelma på bild ^^

Min fina Fiona


Något jag också glömt berätta är att Dante lärt sig ett nytt.. hmm.. trix... eller vad jag nu ska kalla det. Han kan skall.. Han skäller alltså på kommando =P Min ducktiga kille!

Idag har vädret växlat precis hela dagen. Sol, duggregn, spöregn, hagel och blåst från och till om vart annat hela dagen..
En liten ekorre kilade upp i ett träd här utanför såg jag och Dante när vi var ute. Tyvär var trädet lite för högt för objektivet som satt på kameran men lyckades fånga den på bild ändå =) Han satt där bra länge och mumsade på kottarna =P Det prasslade där uppe i trädet.


Så kom han till slut ner längs stammen. Denna bilden blev ju inte bra den heller dock för den är tagen genom köksfönrtet för vi orkade inte vänta ute på att den skulle komma ner men när vi väl kom in såg jag den på väg ner från trädet =)


På kvällen kom Mickan hit. Vi har planerat, skrivit och diskuterat... ja tiden den gick grymt fort och vi fick runda av även om vi nog kunnat diskuterat detta i flera timmar till ^^

Nu ska jag krypa ner i Tobias famn!! <3
/ickan

Kommentarer

  • Nicole säger:

    Taack , nu ser jag er tapet ;) Snygg e den, och till ett vädligt bra pris, (bra pris, det är rusta det ;) ) snygg bild på ekorren, bra fångat!

    2009-05-31 | 19:26:47
    Bloggadress: http://convictionsdeamon.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: