anjelICKAN.blogg.se

Finns alltid att göra =)

Kategori: Allmänt

Även om jag vare ledig en del nu så är det alltid fullt upp =)
Igår var jag ju på banken igen.. väldigt rännande på mig där ^^ De var ett possetivt möte på sätt och vis även om vi nu bestämt oss för att vi inte ska ha just detta huset som vi vare och tittat på. Men vi letar vidare =) Det dyker väll upp något bra som passar oss någon gång får vi hoppas =)

Efter detta bar det är mot Tösse. Hem till Mickan. Vi satt ute i trädgården och pratade och planerade.. ringde samtal och så åkte vi inte till stan igen och kollade upp mer saker. Vi hamnade till slut på ett cafe och drack kaffe och tjötade ännu mer =)
Vi planera att på sätt och vis söka ett jobb ihop =)
Skulle vara super kul !!


Idag har det vare fullt upp igen =P
Ja va till jobbet en sväng och så på stan och rände runt i några ärenden. Till slut var jag klar med alla måstena och då styrde jag bilen mot Svanskog. Dante var i okej form och lydnaden gick bra även om värmen gjorde att han snart tröttnade. VI tränade så klart ihop med Heidi som hade Tweed och Xtra med sig =)
Nu närmar sig tävlingen ^^ usch...

Nu ska det bli natten =)
Är ricktigt trött nu känner ja.. ska krypa ner i Tobias famn <3
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: