anjelICKAN.blogg.se

Vårkänslor ^^

Kategori: Allmänt

iaf på jobbet när vi nu börjat få fram sommar möbler och annat ^^ Jag har monterat hela dagen. Passar ju mig kanon för ja tycker ju det är kul medans de andra tycker det är tråkigt =P
Jobbar mest hela tiden just nu känns de som.. Skulle vara ledig igår men då ringde de och behöver ha lite hjälp på eftermiddagen så jag fick jobba en stund då också.

Har inte mycket att berätta om när man bara jobbat.. Man hinner inte så mycket mer än jobba just då..  I går han jag iaf ut och shoppa lite =P lite nya kläder och skor och så fick jag äntligen tid för att gå å få lite råd om ansiktskräm. Har en jobbig hy och den enda krämen jag känner till som funkar har slutat säljas så nu är jag i djungeln av ansiktskrämer i jakt på en ny som ska funka lika bra =) Tror jag hittat ett par stycken som funkar nu men om de är lika bra vet jag inte ännu.

Nu vill ja ha helg.. hoppas på shopping i Karlstad och kanske lite party under helgen å träffa lite vänner =)

Nu blir det iaf natten så man orkar upp och kan fortsätta montera sommarmöbler. Snorkel och cyklop fick vi fram idag också ^^ Är det någon som är badsugen? =P

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: