anjelICKAN.blogg.se

Våffeldagen

Kategori: Allmänt

På middagen idag åkte jag och Dante iväg för att få lite mat till Dante pojken.. Lastbilen var redan på plats när vi kom så det var bara att lasta in säckarna i bilen. Slänga några ord med Heidi och Emma. Fick se Dundra som nu är utan sitt öga. Men det såg ju bra ut. Det ser inte så knepigt ut som man kanske tror å va fin hon är. Så himla söt tös =) Hoppas hon snart är bra i tassen också så Emma med vovvar kan vara med och träna!

Passade på att handla lite när vi ändå var ute. Massa påskfjädrar så nu ska jag och Dante ut och plocka ris någon dag =) När jag är ute så ringer lilla mor och frågar om jag är hemma för hon och far tänkte komma till Åmål. Så jag bjöd hem dem på middag på eftermiddagen.

När Tobias komme hem från jobbet och mor och far komme till stan fixade jag med soppa och så självklart våfflor idag eftersom det är våffeldagen. Mamma är nyoppererad nu i andra handen.. verkar inte så lätt att bara ha en hand som är bra men hoppas den snart läkt så du är lika bra i den som den andra nu. Pappa slapp att vara kock idag också.. va väll gott pappa.. du slapp vispa grädde  ^^

bytte tejpen på Dantes öron idag. Det såg ricktigt bra ut med en gång ja tog av den men de vill gärna resa sig så tejpen fick på med en gång igen..



Fick så fina tulpaner av mamma och pappa. Tycker så mycket om tulpaner! Önskar jag alltid hade ett par vaser med fina tulpaner i hemma ^^


Lyckades få lite liv i min gamla halvdöda mobil igår och rensade den på lite bilder och annat.

Bäbis Fiona bara några veckor gammal har somnat i mitt knä. 2005


Bäbis Zelma 2006


Lilla Zelma och Fiona längst upp i gamla klösträdet. (va gott det är å slippa den där blå väggen ^^)


Hjärta ^^


Längtar efter sommar och va gott de är att sitta ute i solen och äta glass =)
Denna bilden togs förra sommaren när jag Tobias och mamma och pappa var ute och åt glass.



Zelma igen.  (min lilla gosa ligger just nu här på min arm som alltid på kvällarna å bara är så go)



Satt och tittade på Rent Hus förut på tv4.. Den tanten hade samlat på sig saker den.. från golv till tak bokstavligen i alla rum överallt. De slängde 10 TON med skräp =O
Ska rensa ut en massa garderober och annat i morgon och slänga massa ja också... men några tio ton lär jag inte hitta och slänga för då skulle lägenheten va tom sedan ^^ Man samlar alltid på sig för mycket. Men jag är expert på att slänga bara jag tar mig tid att rensa =) nu ska det vårstädas på djupet.

Så hemskt trött på mitt hår =S Det är långt och hemskt.. Ska äntligen å klippa mig.. på tisdag.. såå gott !!
Någon som har tipps på frisyr?
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: