anjelICKAN.blogg.se

Nyklippt nyklippt nyklippt nyklippt sååååååå gott !!!

Kategori: Allmänt

Äntligen! Nu har jag vare hos frissan. På ett nytt ställe denna gången och en annan tjej som klippt mig. Ja tror det blev bra. Lite tidigt och säga ännu eftersom det bara är en timma sedan typ ^^, Men känns iaf jätte härligt att det är lite kortare igen. Nu behöver man inte bråka så med håret på morgonen längre eller känna hur fult de ligger utan nu kan ja må bra med den biten iaf =) Mitt hår blir så tjockt så när det växt ut för mycket så ligger luggen i en klupt i mitten och uppe på huvet ser det ut som ja har en stor mössa och topparna som då är så upplippta ser tunna och slitna ut så detta var välbehövligt nu =) Älskar att va nyklippt.

Blev självklart lite fattigare men det är värt så mycke.. Jag gjorde mig även lite fattigare på lite hårvård och styling produkter när jag ändå var där ^^, Och så köpte ja en jätte liten och smidig plattång som ska och ja hoppas är så bra det är sagt trotts att den är så liten. Men iaf jätte smidig att ha med sig =)

En kass bild men här är en nyklippt ickan då =)
Det långa som hänger fram mot axlarna är det enda som är långt. Bak är det jätte kort och rakt av nu och ingen sluttning utan det långa är det enda långa och bak är det kort =P



Det ser inte ut som så stor förändring från när jag klippt mig förr så nu börjar jag bli rugen på att göra någon större förändring.. kanske samlar mod till mig att klippa mig kort även fram till nästa gång och så kommer det bli lite mer färg i håret i framtiden men nu så får det duga så här ett tag =)

Snön ute håller på att förvinna.. Härligt. Jag längtar då så mycket efter våren att jag vare ute och köpt mig en korg (eller balja eller vad ja ska kalla den) som jag ska ha i trädgården för att samla upp och bära bort löv och annat i =)


Nu ska jag och Dante snart ut på stan igen. Ska kolla i lite affärer och så är det ju bra för spralliga Dante att gå runt bland folk och andra hundar.. Han vill ju så gärna hälsa på alla hundar och blir helt till sig så detta måste vi träna bort nu. Synd att det ska blåsa så jobbig ute =/ Vore lite goare om det ville sluta.. men men...
Ska åka förbi hos Sandra sedan för min söta svägerska har vare så snäll å köpt med en ansiktskräm åt mig från bodyshop när hon var där igår. Tack gumman!!


/ickan

Kommentarer

  • Heidi & Andreas säger:

    Det blev ju jättefint! Vad sugen jag blev på att klippa mig!

    Kram

    2009-03-31 | 21:08:07
    Bloggadress: http://convictions.se

Kommentera inlägget här: