anjelICKAN.blogg.se

Lång arbetsvecka framför mig

Kategori: Allmänt

Ja.. Nu är det måndag igen och första dagen på arbetsveckan är gjort. Det blir jobb mest hela veckan.
Kul att komma till jobbet idag och prata med alla om helgen och hur trevligt vi hade. Hoppas vi kommer ut snart igen!

Missa ju att berätta igår om en butik till vi hitta i Karlstad. En lite större djuraffär =) Dit ska vi ta med Dante och förhoppningsvis kunna prova ut en fin sele till honom någon gång. Skämde bort honom och köpte med massa lördagsgodis i roliga former till skrutten där hemma. Även Fiona och Zelma gillade godiset ^^ Och jag hitta en så go säng till katterna som jag hoppas finns kvar nästa gång vi åker dit för den kommer hårtussarna att gilla =P

Igår när jag var sååå seg och Tobias och Dante tog en lång promenad måste jag bara berätta va söta de måste sett ut å va ^^ Tobias gick till torget och köpte korv i bröd till sig och Dante. De efter hade skarattat lite och klart de måste sett sött ut för en korv fick Tobais och den andra köpte ha ju till Dante ^^ Mysigt. Önskar jag vare med er!

Tobias har lärt Dante att lägga sig på sidan. Han har näst intill vare omöjligt att få att lägga sig på sidan när man vill lägga honom för att titta på tassarna, megen eller nått. Jätte bra att han nu kan göra det på konando. Det underlättar ju väldigt =) Jätte bra! Nu lägger vi till att han ska rulla runt också ^^ Roligt med lite sånna där små trix. Det kommer bli mycke trixande här men får ta en sak i taget =D
Än så länge kan han sitt, ligg, stå, snurra runt, sitt fint, puss, tacka (känns som ja glömde nått nu) och nu ligg på sidan och nästan rulla runt. Han kan ju så mycket mer om man räknar med all lydnad och saker som att han förstår vad vi menar när vi tex säger försiktigt eller hämta den och så vidare.  Men de där små trixen är kul och det kommer bli massa sånt =P Han tycker det är jätte kul =D

Nu ska jag tömma tvättmaskinen och sedan blir det natten så jag orkar upp och kan gå på mötet på jobbet i morgon.. Tiiidigt.. ja som skulle ha lite sovmorgon trodde ja...

Tobias är bara för go. Känner mig så trygg med dig! Jag är så lycklig för att jag träffat dig. Du bryr dig så mycket om mig och gör så mycket bara för mig. Älskar dig!

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: