anjelICKAN.blogg.se

Kalas

Kategori: Allmänt

Det blev en jätte go och lång sovmorgon idag ^^
På eftermiddagen åkte vi iväg på kalas.. stannde till i Långed hos mor å far för att lämna av lite saker. Hugo min bror son var där också. Var så roligt att se honom igen och höra hur han haft det när han var utomlands.
Sedan åkte vi vidare till dingelvik där det var kalas för Tobias moster. Vi fick så god mat och tårta. Dante han har uppfört sig bra. Bara lite för sprallig med en gång men han lugnade sig rätt så snabbt denna gången. Börjar nog förstå att han inte kommer nån vart eller får hälsa när han är så sprallig.

Nu ska vi sova i några timmar och snart upp för att åka iväg på dop =)

Här är en bild på lill killen. Han är nu 9 månader våran plutt. Bilen tog jag igår när jag och Dante var nere på stan och så var vi nere i hamnen och gick på bryggorna. Det har vi ju inte direkt gjort på hela vintern nu men han klara det fint. Jag hoppa och stampa på rampen till bryggan så det väsnas och gungar. Han blir väldigt låg och försiktigt går han över men behöver inte tvinga över honom eller locka nått på honom utan han går bara med mig..  han blir så glad när han får beröm så även om det är lite läskigt så gör han det utan några större problem.. det är lite läskigt men också väldigt spännande verkar han tycka..  Jätte kul å se =)



/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: