anjelICKAN.blogg.se

jaha... ?

Kategori: Allmänt

men.. våren då? Vart och varför trollade någon bort den?
Kändes ju inte så jätte kul när man titta ut genom fönstret i morse.
När jag precis vaknat och låg och drog mig i sägen kände jag mig sugen på en promenad med Dante.. så härlig promenad jag och Dante ska gå ut och ta nu. Trodde ju det skulle va fint väder och VÅR ute... så den promenaden kändes inte längre så trevlig när jag kika ut och såg hur det såg ut på andra sidan rullgardinen i sovrummet =/
Men Dante tyckte ju iaf det var stört kul med snön ^^

Min lilla pappa fyller år idag (Grattis pappa!) så på eftermiddagen när Tobias komme hem från jobbet åkte vi till Långed för att gå på kalas. Kändes som det var längesedan vi träffades allihopa nu så va jätte kul å ses!

Nu får de nog snart bli till att ta natten här.. känner mig rätt trött. Sov lite dålig i natt.. låg och vred mig fast jag var trött.. jobbigt sånt.. och i morse vaknade jag med nackspärr.. låg antaligen fel när jag väl somnade då..  känns lite bättre nu så hoppas det är borta i morgon igen...
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: