anjelICKAN.blogg.se

Bruksanvisning!

Kategori: Allmänt

En ny lång dag på jobbet är gjord. Det är mycket plock inför sommaren nu med allt som har med trädgård att göra. Jag har monterat och monterat och monterat... Idag blev det iaf en paus när jag tog emot skummet och prickade av och plocka ordning på allt det.

Många bruksanvisningar har jag sett... Mycke dumt kan man hitta i dem om man läser noga. Som tex så kan det stå på glasborden att man inte får stå och hoppa på dem.. Okej.. Ja det är man ju sugen på att göra på ett bord med en tun glasskiva =S

Men idag packa vi upp en som verkligen var kanon! Här börjar de verkligen från början när de beskriver hur man fäller upp en stol. Dumt nog bara den biten att de i bilder beskriver hur du fäller upp en färdig monterad stol som man inte kan fälla upp på fel sätt. Men här ska ni får se en bild på bruksanvisningens första ruta. ^^



ja.......... så bara så alla nu vet det så MÅSTE man altså lyfta stolen ur kartongen före men kan fälla upp den ^^

/ickan

Kommentarer

  • Emma säger:

    Tack tack :)

    2009-03-13 | 23:25:55
    Bloggadress: http://www.jackams.se
  • Linda säger:

    Fasen va praktiskt med bruksanvisning.. jag som trodde jag skulle kunna fälla upp stolen i förpackningen.. s

    2009-03-14 | 16:11:57

Kommentera inlägget här: