anjelICKAN.blogg.se

Bakfylle bloggen

Kategori: Allmänt

Igår Lördag var en underbart rolig dag ända från morgon till kväll =)
Vi började på förmidagen med en tur till Karlstad. Dante var hos svärföräldrarna hela dagen och vi åkte ihop med Sandra och Henrik =)

Vi han med mycke i Karlstad men konstatera att vi nog ändå hade behövt ännu mer tid ^^
Först åkte vi in till stan och där kika vi i lite klädbutiker, clas-ohlson och SJÄLVKLART Body Shop som ja och min söta svägerska är så förtjusta i =P Killarna var så ducktiga och hängde med oss runt och hade så mycket tålamod.. Men efter att jag och Sandra vare inne på Body Shop i en dryg halvtimma så tyckte de att vi skulle snabba på lite *hihi* Butiken är dessutom inte alls stor men såå mycke spännande man bara vill ha. Handlade lite självklart och fick en fin gåva på köpet så jag hade massa roligt med mig hem =)

Magarna började kurra så vi stannade på Burger King och käka lite.
Så blev det ett stopp vid Biltema, Elgiganten och för mig och Sandra var ju ett besök i djurafären ett måste =)
Eftersom klockan knallat på och bleve rätt så mycket så fick vi hoppa över Bergvik denna gången och åkte direkt till Ikea.
Skulle inte ha så värst mycke denna gången men ändå när man kommer till kassan så har man hittat massor *hehe*



Så blev det hemfärd. Hemma var jag mest sugen på att börja plocka med allt nytt vi hade med hem men jag fick bara ställa kassar och göra mig iordning för en ute kväll. Personal fest =P
Vi träffades hemma hos Chefen. Många skatt och roligt att träffas även utanför jobbet ibland. Lite senare blev det Hc.
Synd att det ska va så tråkigt där bara. Men vi hade allt kul ändå. Mindre kul idag när man vare såå seg. Men jätte kul igår!

Nu ska vi sova lite så vi är redo för en ny arbetsvecka.

Tack för att du är så himla go Tobias. Jag älskar dig <3
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: