anjelICKAN.blogg.se

Vi har simmat alla tre

Kategori: Allmänt

Det har inte vare många knop på oss idag i den här värmen ^^
Efter lunch idag trillade mor å far förbi på motorcykeln. De bjöd oss på pizza. Jag har svårt å äta när det blir så här varmt så för mig blev det en sallad som jag satt och petade i. Blir bättre på kvällen när det blir lite svalare så jag fick spara på min mat. Men vi satt ute på altanen och hade det gott och åt glass sedan också =)
Roligt att de titta förbi. De va nyfikna på den nya bilen också så den fick vi visa med en gång =_)

På eftermiddagen drog vi igång AC:n här inne i lägenheten =P
De va gott ska ni veta! Då orkade jag städa upp lite röran som bleve under helgen när vi haft fest och annat så nu är ordningen återställd.

Strax innan tio nu i kväll fick vi för oss att det skulle nog va gott att bada =P
Så sagt och gjort tog vi lite snabbt med oss badkläderna, handukar och Dante och knallade ut på en klippa här nere i vänern och hoppade i. Varken ja eller Tobias är ju specielt mycke för att bada så detta var för oss preimiärdoppet =P
De va ricktigt gott. Inte kallt å jobbigt å komma utan bara gott =)
Dante var nu i och simmade med oss också och verkligen simma rätt länge för han ville ju inte va kvar på land utan han skulle ju va med oss så nu kan vi va ännu mer säkra på att vovven verkligen simmar =)
Han har ju tage några tag för att han måste typ men inte verkar tycka nått vidare om de som han gjorde idag. Då fick vi ropa för att få med honom upp igen ^^

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: