anjelICKAN.blogg.se

Vad är det för en dag?

Kategori: Allmänt

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?
Nej, det är ingen vanlig dag för det är ickans födelsedag! Hurra! Hurra! Hurra!

Ja nu har ja bleve ett år äldre.. 26 år...
Var uppe rätt tidigt idag och gjorde ordning allt för kalas här hemma. Jag brukar vara ute i sista SEKUND jämt för jag är så dålig på å stressa ^^ Men nu var allt klart i dot tid. Var bara att vänta på gästerna. Jag och Fiona gjorde det ute i solen på framsidan så Fiona hälsade alla välkonma där ^^ Ja.. Strax efter middagen trillade mina och Tobias släcktingar in här =) Alla var vi idag så det var roligt att alla kunde komma. Jag hade bestält sol å fint väder så det kunde inte bli bättre =P
 Va super gott ute!! 
Jag har fått så fina presenter! Tack alla!
Maten och tårtan va super gott. Tack mamma för att du gjorde en så god tårta till mig!

Dante han har haft en under dag han också =P
Han har vare med alla ute på baksidan. Hur många som helst som klappar å han älskar ju å stå i centrum när VERKLIGEN ALLA bara bryr sig om honom ^^

När gästerna började dra sig så lånade vi ut Dante en stund till svärmor och sägerskan som ville ha promenad sällskap. Det tyckte nog Dante va kanon kul å få följa med dem en stund. Så gott för att att de tycker så bra om honom och han om dem för den delen också! Tack för alla gånger ni har honom! För mig och Tobias passade ju detta jätte bra så kunde vi plocka bort efter kalasandet under tiden.

Vi fick tillbaka en mycket nöjd kille sedan som sovit bort resten av kvällen i soffan =P
Vi har varvart ner och tage de lugnt vi också. Jag, Fiona och Zelma satt på altanen och njöt av kvälls solen innan vi gick in och kollade på film med Tobias =)

Tack för alla gratulationer jag fått idag!!
Nu ska vi ta natten strax!!
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: