anjelICKAN.blogg.se

V70

Kategori: Allmänt

Ja Tobias fick en ny bil igår =_)
Eller ja.. han fick ju betala för den men det blev iaf den vi åkte och tittade på igår. En stål grå (tror ja det heter) Volvo V70 =)
Gissa om jag är avis =P Jag vill ju också ha en V70 ^^

Det är helt underbart väder och det ser ut som det ska hålla i sig hela veckan =D
Jag har försökt ligga ute och sola.. men jag är inte så bra på det för jag tycker inte om när det blir för varmt ^^
Är en sån där som drar sig till skugga så mycket det bara går på sommaren. Jag är heller inte så noga med att bli brun direkt. Gör mig inget om jag är blekast av vännerna på sommaren.. men bara lite färg är trevligt och man känner sig lite frächare och huden mår så mycket bättre. Så jag försöker tvinga mig att ligga där ute i solen en stund iaf ibland =P
Förstår inte hur folk orkar ligga och pressa sig i timmar dag ut och dag in ^^ Nej.. Tacka vet jag skuggan sånna här fina dagar är det ju helt lagom och så gott å sitta där =P

Ikväll ska jag och min svägerska Sandra på ljusparty =)
Ska bli jätte kul. Jag känner ju till ljusen sedan tidigare och tycker verkligen de är jätte bra så ska bli kul att få tillfälle att handla lite nya ljus =P

Nej jag får väll försöka mig på å ligga i solen en stund till =P
/ickan

Kommentarer

  • Jannice säger:

    Vilka härliga bilder!!Det är sommar det.........



    Kram på er!!

    2009-06-29 | 23:53:26
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/elmia

Kommentera inlägget här: