anjelICKAN.blogg.se

Sängen ^^

Kategori: Allmänt

Ja det är lugnt dagar här så har inte mycket att berätta om nu heller..

Jag har stiarin på mitt ben.. det är väll det enda ovanliga här.. Jag och Tobias hoppade i badkaret förut.. Jag älskar ljus som ni vet och i mitt lilla minibadrum har jag ljus på alla vägger och i taket ^^ Tror jag bara tände 9 stycken där inne idag men ändå.. De nyaste värmeljushållarna där inne sitter med sugproppar på kaklet.. Idag visade det sig att de inte sitter så jätte bra ^^ För när vi låg där i badet bestämde sig en av ljushållarna för att ta sig ett dopp med oss och stiarinet ja det skvätte ju på våra ben som var ivägen ^^ Tur det bara är stiarin iaf.. Men även om jag trodde mig få bort allt så kände jag nu att jag hade kvar på benet ändå ^^

Tog några bilder med mobilen i morse i sängen när jag vaknat.. ja.. haha... det lät kanske.. men ni ska få se.. de är inte på mig kan ja lugna er med ^^

Lilla Zelma hon ska promt sova i sängen med oss iaf.. spelar ingen roll om man slänger ner henne 1000 gånger för att hon är ivägen eller nått för hon ligger där ändå med en gång ^^ Helst ska hon ligga på våra kuddar... Men här har hon iaf hamnat mellan dem och där låg hon så gott när jag vaknade idag också =P
(dålig kvalite nu då för det är ju taket med mobilen då)






Och så en bild på Dante.. också från i morse.. Han får inte komma upp i sängen det vet han... Så det brukar se ut så här på morgonen (de gånger han vaknar när vi gör det och inte sover vidare för det hör mer till vanligheten... morgontröttare hund får man nog leta efter ^^) Halva hunden i sängen och så lägger han sig för å fjäska.. bakbenen är kvar på golvet i hans egen säng ^^


/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: