anjelICKAN.blogg.se

Poff..

Kategori: Allmänt

Jag fattar inte vart dagarna tar vägen ???? Nu har halva den här veckan gått också.. det är snart helg.. det var nyss helg ju..

Vill säga tack till alla som grattat oss och alla uppmundrande och peppande ord när vi nu tävlat för första gången. Jag känner mig fortfarande lite iriterad över att den där hunden sprang fram när jag innan kände hur bra allt kunde gå.. Men vi får fösöka igen (och igen och igen och igen och igen.. ja.. tills det går bra helt enkelt) Och som många säger så är jag jätte glad för att det inte blev något bråk mellan de tre hanarna som hamna i en enda hög där i mitten.. Jag han aldrig tänka så då för allt gick så fort.. Men Dante är så go som bara ska leka. å hunden som kom fram blev han ju kär i.. även om det var en hane ^^ jaja..  Nu har vi iaf tävlat en gång.. På ricktigt ^^ Tack igen alla!!

I måndags kom Mickan hem till mig på eftermiddagen. Vi satt länge och planerade och skrev och planerade lite till. Annars var dagen rätt lugnt.. Även igår tisdag var hel lugn.. Och ändå har dagarna bara försvunnit.

Idag kom iaf Mickan hit igen =)
Vi planerade lite igen och sedan åkte vi på ett möte angående jobbet som vi sökt. Många som söker och är intresserade men man får ändå hålla tummarna. Men hur som så har vi haft kul när vi planerat allt =)

Eftermiddagen spenderade jag helt åt Dante ponken.. Vi var ute och gick och han passade på att bada lite. Nu käkade han vatten som aldrig förr (som Xtra gör typ ^^) Men simma är fortfarnade inte nått lockande ^^

När Tobias kom hem så städade vi lite... Jag trodde aldrig jag skulle bli klar men till slut så.. Tobias har städat lite han också idag =) Inte fel med lite hjälp ibland och ännu mer grejade han för kocken idag var Tobias också =)
Tack älskling <3

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: