anjelICKAN.blogg.se

Midsommar || Dante 1 år || Wii

Kategori: Allmänt

Idag är det Midsommarafton =) Hoppas alla får en super trevligt dag.
Vi ska om någon timma ge oss iväg hem till Jossan där några vänner ska samlas å äta lite mat ihop och ha det trevligt =) Vi har ordnat med knytkalas så just nu kokar jag ägg på spisen som ska med =P

Dante är idag 1 år !!!
Grattis till alla i convictions E-kullen på 1 årsdagen. Dante hälsar till alla syskonen!!
Han har busat med oss här hela förmiddagen och är på sitt allra bästa humör. Grisöron har han fått och så passade vi på att träna lite i miniformat här utanför och han var så taggad och ville ha de där grisörat som väntade på honom =P

Passade på att ta ett par kort på 1 åringen =_)

Min prins!


Här står han på kommando bara så det är ju inte helt rätt med benen men jag masade inte med att ställa ordentligt utan det fick bli bra så här idag =)




Jag har fått en födelsedagspresent lite i förtid idag av min Tobias =P
Vi gick upp idag och så åkte han iväg... jag fick inte veta vart ? När han kom tillbaka så fick ja gå å lägga mig igen för han skulle gratulera mig som vanligt och då kom han med ett Wii =P Så vi fick upp ur sängen igen och koppla in det så vi fick provat det =P
Tack älskling <3
Fick till slut slita mig därifrån ändå för nu ska ja göra mig klart så vi kommer iväg å träffar vännerna =)

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: