anjelICKAN.blogg.se

Kalas och annat

Kategori: Allmänt

Ja har ju inte uppdaterat här på ett par dagar nu.. Men vi har inte haft så mycket för oss så har inte mycket att berätta. Det har vare en otroligt lugnt, avslappnande och härlig helg =)

I fredags åkte vi iaf till Långed på kalas på eftermiddagen. Med hade vi Lovisa i bilen som jag träffade på bokhandeln tidigare på dagen. Hon skulle "hem" till Långed precis som oss så det passade ju så bra att hon åkte med oss. Det var kul å sitta och tjöta en stund i bilen. Tobias han var trött och somnade men då hade jag ju någon att prata med ändå =)

Hos brosan och Angelica bjöds det på grillad korv och sedan en jätte god tårta. Dante han fick vänta i bilen medans vi åt men sedan fick han ut och busa på gräsmattan i två omgångar. Hugo kastade boll till honom Dante tyckte var storm kul. Han har dock lite väl brottom ibland så jag fick se till att han inte sprang omkulle lille Hugo när han kasta bollen ^^

I lördags skulle vi åka och titta på en hundutställning hade vi bestämt oss för. Men vi hade lite för dålig koll på när den började =(
Vi sov som stockar allihopa här på lördag morgon och vaknade inte fören utställningen började =( Om vi iaf hade kunnat höra mobilen när den försökte väcka oss men vi hade nog sovproppar i öronen =/
Tror ni jag var besviken =( Jag var så sur på mig själv länge där på morgonen.. Men kunde ju ändå inte göra något åt det då så jag fick släppa det men iriterande var det när man sett fram emot det. Nästa gång ska jag ha bättre koll i förväg =/ *suck*

Idag har vi hela dagen väntat på ett samtal.. Tobias ska och kolla på en ny bil men det var totalt omöjligt att få tag på den gubben ^^ Vi vänta och ringde och ringde och ringde och väntade lite till.. Tobias hade en bil till han skulle kolla på om det inte blev den första men det gick inte att få tag på den gubben heller =S
Kvällen kom och hoppet om någon av dessa bilarna började förvsinna. Då äntligen ringer till slut den med bilen vi i första hans skulle kolla på. Han hade tydligen lyckats tappa bort sin mobil igår och letat hela dagen innan han till slut hitta den i sin arbetsbil (den hade väll trillat ut fickan på arbetskläderna när han satt sig i bilen)
Så nu får vi åka i morgon kväll istället för att titta på bilen =)

Röstat har vi vare så duktiga och gjort idag också och sedan handlade vi lite =)
Nej nu får det snart bli natten här. Det börjar ju bli sent även idag.
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: