anjelICKAN.blogg.se

imse vimse spindel

Kategori: Allmänt

Jag avskyr spindlar!
Vet ju att de inte farliga (här i sverige iaf) så jag är inte rädd på det sättet men jag ryser i hela kroppen när jag ser dem =S
Pytte små går rätt bra.. men de lite större är så ysch... blää... *ryser*

Iaf...... här om dagen så satt det ett sånt här litet äckel i taket inne i badrummet. Det finns ju en hel hög med olika sätt att bli av med en spindel på.. en del som är modigare än mig de andvänder ett vanligt papper ^^ Detta är dock en metod som är helt utesluten för mig ^^ Flugsmälla och damsugare å massa annat. Men jag har det bästa reskapet här hemma.
Fiona och Zelma <3
Bara att ropa på dem!

Fiona var dock inte så intresserad idag. Hon är bättre med flugorna =)
Hon satt bara och titta på den ^^


Zelmas tur att jaga idag =)


Vindögd?  ^^
Ser ut som spindel sitter på Zelmas nos men den hänger i sin tråd framför henne ^^


Imse Vimse Spindel !!
Så här såg äckel peckel ut.. hängande i luften innan den blev katt mat =P




26 år och 1 dag =)
Har roat mig med att tvätta och damsuga och sånt annat kul idag =P
Gott när det är så fint ute så man kan hänga ut tvätten =)

Tobias fick äntligen sålt den svarta Saaben här om dagen till det pris han ville ha =P Nu kollar vi efter ny bil. Det verkar ha bleve ordning på Tobias också nu så nu ska han ha en kombi.. förmodligen en volvo =P
Det är ju smidigare när vi har Dante med kombi =)
Ska iaf åka ikväll och titta på en volvo får vi se om den kan va nått att ha eller ej =)
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: