anjelICKAN.blogg.se

För varmt..

Kategori: Allmänt

Ja vet man ska inte klaga.. Men jag föredrar allt våren.. Då är det lagom ^^
Jag och Dante bestämde oss för att ta en sväng nere i stan idag. Vi höll båda på å stryka med i bilen. Skulle gjort ett ärende också men bestämde mig för att hoppa över det då jag hade Dante med mig för det känndes inte rätt att lämna honom i bilen en dag när det är så här varmt även om det bara var för en kortare stund.

Vi tyckte allt det var för varmt nere i stan båda två så vi bestämde oss snart för att leta upp en klippa vid vänern där vi kunde svalka oss istället =P
Dante han simma en del och han tyckte det var stört härligt att komma i vattnet idag =)
Dock har han väll inte helt kommut på hur kul det är att simma men han hämtade då pinnar åt mig även om han fick simma när det blev djupt.

När Tobias kom hem från jobbet så åkte vi ut med bilen en stund. Den blev jätte fin i lacken nu när Tobias vaxat den! Kul med en ny bil =_)
Tog med oss mat hem från pizzan idag när vi ändå var ute och åkte.. *mums*
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: