anjelICKAN.blogg.se

Bilder =_)

Kategori: Allmänt

Ja tänkte bara slänga upp lite dåliga tok biler här =)

Igår eftermiddag strax innan vi åkte för att köpa bilen så såg det ut som alla i min familj utom jag redan tage kvällen här och gjort sitt ^^
Tobias, Dante, Fiona och Zelma hade alla lagt sig i soffan å bara slöa =)


Idag är det jag som slöat =P
Har legat ute och solat. När jag kom in igen så ser jag att jag nu är ringmärkt även utan min förlovningsring =P
Syns dock inte så bra på bilden som irl ^^
Sommar Sommar Sommar!!


När det är så varma dagar och solen ligger på baksidan nästan hela dagen och till sena natten nu så får man vattna lite titt som tätt om man inte vill ha en gul gräsmatta och rabatt så jag fixade fram vattenspridaren. Gissa vem som tyckte den va super kul ? =P
Dante!!


Han skulle dricka upp ALLT vatten han så han stod där tills jag plocka bort den igen med ett undantag att han fick tömma blåsan en gång mellan =P






Dante tycker inte om att vara blöt. Vet att jag visat bilder förr på hur han kråmar runt för att torka sig men här kommer mer tossiga bilder =P






En elak fluga bestämde sig för att terrorisera Dante ute.. Den satte sig på honom om och om och om igen och Dante förskte jaga bort den genom att kasta sig efter den där den satte sig ena stunden på hans höger sida och i nästa på vänster ^^ Var dock svårt att få bilder på detta som försklarar hur kul han såg ut men ändå ^^


Flugan fick dock igen sedan utav Dantes "lilla stora syster" Fiona. Flugan bestämde sig mänligen för att flyga in efter den terroriserat klart Dante och där stod Fiona beredd och jagade upp den i ett fönster där hon sedan satt och mumsade på den =P Åter igen så är det ju väldigt efektiva insektsfångare jag har. Finna inte en fluga i den här lägenheten som lever många minuter ^^

Nu ska jag göra mig ordning och hämta min svägerska och så ska vi åka på Ljusparty hos Rose-Marie =)

Tobias kom hem och vände i dörren idag ^^ Han skulle iväg igen och vaxa bilen och göra den så ren som möjligt. Ska bli kul å se hur fin den blir sedan då för den va okej innan men förmodligen inte vaxad på ett tak. Så det kommer nog bli kanon bra!!

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: