anjelICKAN.blogg.se

Vetrinären

Kategori: Allmänt

Ja nu har vi äntligen Dante fått sin vaccination. Vi åkte upp till säffle och in till vetrinären där Dante inte gör annat än sniffar runt eller gryr för att han inte får gå runt som han vill ^^ haha.. De var nog massa goa dofter där tyckte han ^^
Han märkte inte ens när vetrinären stack honom i nacken när han nora energiskt i golvet ^^ De tyckte det var bra att vi väntat när han vare dålig och de sa även att han verka pigg och va en väldigt glad hund =) Alltid roligt att höra!

För en gångs skull kände jag mig dessutom välbemött på den vetrinärstationen. Det har inte alltid kännts så bra när man vare där med katterna men nu var det två jätte trevliga tjejer där som tog hand om Dante och vaccinationen =)

Jag oroade mig ju för att han inte skulle va still nog å gny å skrika som när han var liten för han lät inte lite sist gång jag var iväg med honom när han var valp.. Men nu sa han inte nått.. Bara nosa vidare på golvet ^^

Vi stanna på McDonald så Tobias fick nått att äta för han var så hungrig... Själv hade jag redan hunnit äta en gång idag så jag fick en glass istället ^^ Vilket nog alla vet att ja inte blev så lessen för att jag fick en McFlurry =P

Stannade även till på Bergers... Eller de heter kanske Önska nu ? Ja där fanns de då hur mycket fins som helst. Om ändå plånboken hade kunnat va lite tjockare ^^ Men jag hittade iaf en present som jag var på jakt efter =)


Nu ska jag snart om några timmar ge mig iväg ner till Hjältegatan där vi.. Jag, Sandra och Evelina ska vara värdinnor för ett ljusparty =P
Jag förväntar mig att vi blir rätt så många å det kommer nog bli en jätte trevlig kväll =)
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: