anjelICKAN.blogg.se

Pizza och Lasagne =_)

Kategori: Allmänt

Hej allihopa =)
Ja har bara tråkiga inlägg numera... jag har ju bara jobbat som vanligt...

Vi bakade pizza här om dagen =P Den blir så god å Tobias som är så glad i pizza tycker verkligen om när vi gör den ^^
Igår när jag kom hem från jobbet på kvällen så var jag och även Tobias som satt å vänta på att jag skulle komma hem grymt hungriga... Så mat snabbt var ju vad vi båda kände för.. Men vi var ducktiga och stälde oss och gjorde ordning lasagne även om vi fick vänta en stund på den när den stod i ungen =P
Det går ju rätt så fort men inte fort nog egenligen så hungriga som vi var ^^ Men gott blev det så det var värt att vänta lite =P

Tobias fick dock göra ordning köttfärsen själv för jag fastade framför tv-spelet ^^
Min älskling hade en present till mig när jag kom hem.. Han hade beställt ett nytt spel till wii så det var jag ju tvungen å prova. Har inte kommit in i det ännu men tror de blir kul =P
Tack älskling <3


Idag är jag ledig.. så gott !! Vi ska åka på kalas i eftermiddag till Tobias kusin Lina som fyller år =)
Grattis Lina!!

I morgon är jag också ledig =P
Jag har bytt bort den dagen eftersom jag skulle stänga på kvällen och då ska vi ju ha ljusparty så det gick ju inte ihop. Men det gick ju att lösa genom att byta bort dagen med en kolega! Tack Patricia!
I morgon ska vi även till vetrinären och vaccinera Dante. I sista stund nu snart. Han var ju lite dålig där i dagaran när han fyllde ett år så det blev inte att vi åkte då och sedan så belv vertinären vi brukar åka till sjukskriven å nu kan vi inte vänta längre och har fått boka tid hos en annan vetrinär iaf. så vi äntligen ska få de gjort.. =/


/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: