anjelICKAN.blogg.se

Ljusparty igen =P

Kategori: Allmänt

Igår hade vi ljusparty. Jag, Sandra och Evelina var värdinnor och vi fick ihop en hel del folk =)
vi var nästan 40 personer tror jag. När jag räknade kom jag upp i 37 men tror jag missade nån eller några. Det blev iaf en super trevlig kväll. Roligt att träffa en del av vännerna och även en del av släcktingarna =) Nu ska vi bara vänta på att alla fina saker vi beställt kommer också =P

Vi var hemma hos Evelina och till slut var vi så många att inte sittplatser räckte till ^^
Evelina har verkligen jätte fint hemma och man får bara sån lust att ändra om på en massa här hemma =P


Idag var jag så seg när ja skulle upp och ändå hade jag lite sovmorgon.. Har jobbat idag.. Det har inte funnits så där jätte mycket å göra så dagen gick lite segt och stängde gjorde jag så det är ju sena kvällen när man är hemma igen...

Nattmänniskor som vi är så är vi båda vakna ännu men nu ska vi leta upp sängen.. vi ska ändå försöka orka oss upp och åka till en hundutställning i morgon och titta.. Tyvär ska inte Dante ställas men roligt att komma dit ändå och se alla vovvar och träffa alla =)

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: