anjelICKAN.blogg.se

Jobbat..

Kategori: Allmänt

Ja har inte uppdaterat på några dag... Ja har inte så mycket att berätta om.. Jag har bara jobbat...

För några dagar sedan så hör jag när jag öppnat ett fönster här hemma hur grannens katt Linus pratar för fullt där ute ^^
Blev så glad för dagen innan så hade ja pratat med min granne (Kjell) och han berätta att Linus nu vare borta i tre veckor. Han var orolig för att han inte skulle komma tillbaka denna gången för så länge brukade han inte va borta så de va kul å höra han där ute igen. Linus hälsar ju så gott som alltid när man går förbi och ja brukar ju se efter han lite när Kejll är i husvagnen på sommaren ^^
Kjell var dock inte hemma nu när Linus kom hem så jag tog med lite mat och vatten och gick ut till Linus som blev glad att se mig och hungrig var han =)
Prata med Rose-Marie (Kjells dotter för den som inte vet) Och hon kom snart dit och släppte in honom så Kejll blev nog glad när han kom hem och Linus väntade på honom där =)
Gott när de kommer hem igen =)

Min lilla Fiona fyllde år i måndags =) Hon är 4 år nu. Va tiden går fort. Tycker nyss hon vaen liten kattunge ^^
 


Men de har som sagt va mest vare jobb här så har inte mycket kul å skriva om..
Men har några dagar ledig så kanske man hittar på något roligare som ja kan berätta om =)
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: