anjelICKAN.blogg.se

Nyårsafton! Vi har Förlovat oss <3

Kategori: Allmänt

GOTT NYTT ÅR !!
Nu är det 2009 redan. Va tiden går fort. Vi startade dagen med skridskoåkning i Karlstad =)
Dante har vare hos sin "farmor" och "farfar" ^^
Klockan 10 kom Sandra, Henrik, Jossan och Niclas och hämtade upp oss här hemma och så åkte vi till Karlstad.
Framme vid mariebergsskogen snörde vi på oss skridskorna och begav oss ut på isen i mariebergsviken. Underbart väder.. sol och en helt del folk ute på isen =)

Efter en stund bestäme jag och Tobias oss för att hämta upp en väska inne vid land igen. Åkte sedan ut till vännerna igen och fiskade upp en champagne flaska och glas ut väskan.

Så här glad blev Sandra och även de andra som ännu inte alls fatta vad som var på gång ^^
De tyckte vi var jätte kul att få skåla med champagne så här på nyårsafton.



Men... det var ju en överaskning till =P
Sa åt Sandra och Jossan att hålla våra glas för det var ju en sak till innan vi skulle skåla ^^
Då förstod alla. Sandra blev så glad att jag tror många där ute på isen försod vad vi gjorde. Och jag tror min söta svägerska blev lite rörd!
Tobias tog fram ringarna.
 
 

Vi och vännerna =)



 
Älskar våra ringar. Vi är mer för silver än guld så de är i silver med ett rödgulds streck. I min satte vi i en sten mitt på guldstrecket =) De är så fina!


På kvällen blev det fest hemma hos Sandra och Henrik. De bjöd på god mat och vi skålade och hade så trevligt.. Sjöng singstar och spelade guitar hero. När tolvslaget kom skålade vi i champagne och sedan sjöng vi för Henrik som fyller 25 idag! Nu är även du halvvägs till 50 =P

Här kommer lite bilder från kvällen. Det är jag, Tobias, Sandra, Henrik, Lovisa, Jossan, Niclas, Jimmy och Sofie.
      


/ickan

Kommentarer

  • Emma säger:

    GRATTIS till förlovningen! :D Nu snart kan vi träffas och träna hund igen. Mina skruttar är pigga igen, men vi bör nog avvakta några dagar till för säkerhets skull. Men snart så ;)

    2009-01-01 | 21:05:47
    Bloggadress: http://www.jackams.se
  • Josefine säger:

    GRATTIS till förlovningen:D så fina ringarna var! Hoppas ni haft ett bra Nyår. Och vi från Linköping önskar er ett helt underbart 2009. Kramar

    2009-01-01 | 23:24:32
    Bloggadress: http://www.123minsida.se/eros

Kommentera inlägget här: