anjelICKAN.blogg.se

My Dog

Kategori: Allmänt

 MyDog i Göteborg
Klockan 04.20 ringde min klocka idag =S Det blev en regält tidig morgonpromenad med Dante bort till svärföräldrarna där han vare idag =) Jag och Tobias blev hämtade av Andreas och Heidi och så bar det av mot Göteborg och MyDog utställningen.

Många fina vovvar var med och Heidi ställde Skillet idag. Tycker han är så fin.  Roligt att få komma med på en lite större utställning. Tyvär hade vi inte med Dante =( Han hade kanske haft en bra chans annars =P
Sophia och Roger var där med Varja. (Dantes syster) Hon är så ducktig och så söt. Liten mot våran klump ^^ Nu hade hon växt massor sedan vi sågs sist.

Det fanns lite mer att göra här än på de utställningarna jag och Tobias vare på nu innan. Här fanns massor att gå å titta på. Jag shoppade loss och hitta en massa kul till Dante =P
Ett nytt halsband som jag vare på jakt efter. För stort ännu men han växer snart i det. Det går i svart och är rickigt bredd precis som jag tänkt mig =) Blir roligt när han kan ha det. Känns ricktigt mjukt och gott för halsen! Det fanns massa fint där man vill ha med sig hem ^^
En metallaport. Dante stoppa huvet i påsen vi hade med när vi kom för att hämta honom. Så för att visa honom nått jag köpt tog han fram den. Trodde inte han skulle ta den nu för han var så liten sist han bar runt på en metall apport som var Heidis. Men det kan ju va bra om han vill ta en i metall också har jag tänkt så nu köpte jag en. Han tog den med en gång!! Ville ha den å leka med och tugga lite på ^^ Han vill hällre ha den än den i trä *s* Fick tag på en stor kong och annat smått och gott =) Roligt med lite nytt.

Tack Andreas och Heidi för att vi fick åka med er!

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: