anjelICKAN.blogg.se

Mitt 2008

Kategori: Allmänt

Satt och tänkte tillbaka på året som just har gått..
Det har hänt mycket för att vara mitt liv ^^


Vintern och början på våren var jag väldigt mycke hemma hos Tobias nere i stan.


I början på Januari fick jag ta hand om lille Musse.
En katt som var avlivningshotat. Han bodde här ett tag innan han fick ett nytt hem.


Tapetserade om i hallen.
Var så gott att få bort den hemska bården som va mitt på väggen där! Nya möbler och ja som ni vet jag älskar ju sånt ^^


Började jobba på jysk i Januare =)
Snart ett år sedan nu redan =O


Vi 8 träffades väldigt ofta och det är ALLTID lika roligt.
Vi har bleve lite sämre på det nu men vi ses ju fortfarande lite då och då! Och det har vare så mycket roligt =D


Magsjukan var inget vidare.
Usch så dålig jag var och sängliggandes i några dagar =( så sjuk hoppar jag gärna över att bli nått mer.


Min bror fick en fru och jag delar nu mera hela mitt namn med min gulliga svägerska ^^


Jag och Tobias spelade massa guitar hero =P


Det var skottår.


Bio i Karlstad med Sandra och Henrik blev det några gånger.


Ullared med Tobias familj.


Core och mycket träning.


Jag och Tobias dansa till streaplers i sihallen.


I Maj blev vi sambo <3


Midsommarfirandet och dagen efter med min fördelsedag med cyckeltur och grillning ute på en klippa =)


Jag var med i vansbrosimmet. 1 timma och 20 minuter.
Känns jätte kul att jag äntligen gjorde detta!


Sommaren på jobbet med Erika, Jeanette och Nicklas och vår lilla fest!


Kusten ihop med Sandra och Henrik.


Och så Dante <3
Han har förändrat mycke känns det som. Minns första gången vi såg honom. Det var jätte fint väder och vi åkte upp till Heidi och Andres i Svanskog. Satt på gräsmattan och drack kaffe med en massa amstaff bebisar springandes runt omkring ^^

Och Tobias som överaskade mig med att boka valpen åt oss och berätta nästa gång vi var uppe i Svanskog och hälsade på =P

Kennelträffen och alla vi lärt känna under hösten tack vare all träning vi fått vara med på med Dante.

Att få se hur mycket Dante gillade snön ^^

Hundutställning i arvika.
Kennelhostan som vi fick med från utställningen =( Gott att den är över!

Bowling blev det några gånger ihop med vännerna.


Målade och tapetsera om i vardagsrummet.


Tobias fördelsedag och kalas.


Göteborg och lisseberg med Sandra och Henrik. Jätte fint på julen.


Och så själva julen med pepparkaksbak, glögg, julfirande med släckten och alla fina paket.
Och dopp i grytan som var något jag aldrig vare med om tidigare.
Tomteparaden i Långed.. Var många år sedan jag var på den sist.


Mellandagsredan i Karlstad ihop med Sandra och Henrik och så den nya kameran vi äntligen köpt.


Skridskoåkningen och min och Tobias Förlovningen på nyårsafton och nyårsfirandet på kvällen!



Hoppas på ett lika händelserikt och roligt nytt år! 2009 Känns konstigt att skriva det ^^
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: