anjelICKAN.blogg.se

Lång arbetshelg

Kategori: Allmänt

Skriver lite kort bara.. Har inte hänt så mycket här. Bara jobbat..

Har jobbat långa dagar hela helgen.. Idag han vi inte ens med att ta lunch och igår blev det bara en kort paus på några minuter..  Det har gjort att dagarna kännts ännu längre.. kännts som korta vardagar när jag börjat 8 och vare hemma runt fem på eftermiddagen.. Lite krångligt att försöka övertala mig själv om att det är söndag.. det känns som tisdag.. Jag hade ju min helg Torsdag, fredag istället.. På Fredag kväll 17.40 åkte jag genom stan och det såg ju så knepigt ut för det var öppet i alla butiket och massa ljus och folk över allt... på en söndag kväll tänkte ja det är ju jätte knasigt.. =S Först när jag kom hem slog det mig igen att det är ju bara fredag ^^ Lite jobbigt när arbetsveckans dagar blir fel så här ^^ Lite rörigt har vi på jobbet nu. Ingen vet vart nån vara finns ^^ Men nu har vi äntligen börjat kunna ställa tillbaka saker på sina nya platser, men det är massa jobba med att flytta allt och leta upp allt igen. Känner mig väldigt trött och nu har jag ytterligare tre väldigt långa arbetsdagar kvar innan jag får vila igen. Men ska bli kul att se hur butiken kommer se ut när allt är klart =)

Skulle åkt till Långed idag efter jobbet var det tänkt, men det blev för sent när vi fick jobba några timmar längre än tänkt =(  Vi får komma en annan dag snart !
Hemma har vi mumsat på tacopaj, och den är ju alltid lika god =P 
Nu i kväll har vi gjort semlor. *mumms*
Tobias och Dante har haft en lugn helg och vare ute i skogen en del vilket Dante älskar.
Nu ska det bli natten här. Trött och ont i kroppen.. =/
/väldigt trött ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: