anjelICKAN.blogg.se

Dante & Xtra har lekt i skogen

Kategori: Allmänt

Idag har jag och Dante vare ute i skogen med Heidi och Xtra =)
Vovvarna har lekt och haft så kul. Lille Dante vet jag inte om han uppfatta så mycket av omgivningen. Han har mest sett Xtras bak bara *asg* Lille Dante har inte så bra koll än på alla känslor ^^ Men han har haft jätte kul och det är ju så bra för dem att springa i skogen. Vi var upp i Svanskog och skogen där är ju så bra när man vill släppa hundarna en stund för att få springa av sig och leka. Förökste ställa upp Dante för att ta en bild men inget annat än Xtra var spännande. Hon är så snäll och säger ifrån så snällt när Dante är masig.

Roligt att inte bara träna vovvar när vi ses utan hinna prata och bara låta hundarna ha kul ibland =) Stannade på en kopp kaffe och satt och prata ett tag till. Dante fick hälsa på Diva och sedan de andra vovvarna också men genom ett galler. DÅ var det JÄTTE synd om Dante för han är ju van att vara den lilla ensamna bebisen som ständigt står i centrum. Men nu var de andra hundarna med i köket medans Dante fick titta på ^^ haha.. stackars lille dig Dante =P Han blev jätte nöjd sedan när han fick komma ut i köket och alla klappa på honom igen *s*

Jag lyckades då inte alls ställa in kameran rätt idag så alla mina bilder blev kassa. Så jag tackar Heidi jätte mycket för att jag får låna några bilder av dig =)

Se på bilderna så kul vovvarna haft idag ! Dante är vädligt nöjd och sover här i soffan med mig, och Zelma verkar lika nöjd hon fast hon inte vare ute i skogen med oss för hon sover på min arm ^^

Över stock och sten.


Dante avgudar Xtra ^^


Massa spring i benen.


Den här bilden är ju stört skön ^^ Som om Xtra lutar sig från Dante med orden nej du kommer ivägen för mig när de tar kort på mig ^^ såå söt.


Min lille going <3


Fina Xtra!






Kommentarer

  • pauline säger:

    Vad söta de är! Märks att de gillar varandra:D

    2009-01-17 | 16:09:43
    Bloggadress: http://www.freewebs.com/missarwen
  • Pernilla säger:

    Echo väger ca 21kg och jag har försökt mäta han men det är svårt för en liten hund med massa energi att stå still ;) Han var ca 47,5 cm hög.

    Fina bilder på Dante och Extra! Det är så kul att se på när hundar leker med varandra;)

    Kram Pernilla

    2009-01-18 | 20:11:22

Kommentera inlägget här: