anjelICKAN.blogg.se

BARA jobbat

Kategori: Allmänt

Har inte hänt nått här.. bara jobbat.. långa dagar och mycke att göra på jobbet. Vi bygger om lite ^^ Idag har de börjat byta mattan i butiken. Inte så bara att ha öppet och sälja bra när allt är huller om buller och man fastnar i klistret på golvet ^^ Men de går. Nästa vecka på torsdag ska vi öppna med en ny renoverad butik! Ska bli kul att se när allt blir klart. Själv har jag vare i Kassan hela veckan och vid sidan om rivit upp lite matta och plockat lite.

Nu ska jag äntligen vara ledig i två dagar iaf. Nu ska jag hinna städa och så ska jag träna med Dante! Har inte alls hunnits med nu när jag jobbat så här =( Men det har inte vare något synd om Dante under veckan för det =D Han har ju vare hos de bästa barnvakterna vi kan ha! Mina svärföräldrar! Han blir så tok glad när han kommer dit ^^ Han blev tydligen lite lessen när svärmor och Dante följde svärfar till jobbet och såg när han gick. Då ville han inte rickgit gå med utan ville ju gå efter svärfar ^^ Han har lite separationsångest Dante plutten. Han blir lite lessen när jag eller Tobias går hemmifrån också och även om han ser när vi lämnar honom hos tex Tobias föräldrar. Det går snabbt över men specielt här hemma när någon av oss går så vill han ut flera gånger för att kolla vart vi tog vägen. Försöker gå utan att han ser för att han ska slippa fundera. Men är ju lite sött att man verkligen ser vilja han tycker så mycket om för det är absolut inte alla han bryr sig så om. Idag fick han leka lite med Sandra också för hon var hos svärföräldrarna när jag lämna Dante där i morse =)

Veckan har kännts lång och ändå har det bara hunnit bli onsdag =S
Nu ska det strax bli natten så vi orkar upp och hinner med allt vi ska i morgon =)
/ckan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: