anjelICKAN.blogg.se

små detaljer

Kategori: Allmänt

Ja älskar detaljer.. Idag har jag vare ute på sten med Dante en sväng och promenerat och shoppat =P
Blev lite nytt till vardagsrummet. Detaljer =P Svart, vitt och ek har tanken vare i vardagsrummet men behöver en varm färg för att få det lite mysigt också så jag har lagt till några få detajler i oranget. Rummer är alltså inte oranget ^^ Utan några få detaljer som en kudde i soffan, en filt, en vas och ett ljus typ så =)

Hämtade ut ett roligt paket på posten också när jag var nere i stan =P
Hittade här om dagen en sida på nätet som säljer massa knasigt och mest sånt som man inte i förväg viste att man behövde ^^
Det är ju alla hjärtans dag på lördag och jag hitta jätte bra söt present till Tobias <3 lite kul också..
Så var det lite detaljer hit hem också i paketen.

Ett hörn i hallen. Här har vi våra jackor och ett skoskåp, Någon har kastat dart pilar i våran vägg ^^
(Den röda kronan på mattan är Dantes leksak och inte ett mönster i mattan ^^)


Funkar för min del mest som dekoration men kan även använsas som krok att hänga något mindre på =)


Ja spillde =(


Njä ^^ men ser nästan ricktigt ut.. =)


/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: