anjelICKAN.blogg.se

Nya, busiga och snöiga bilder på Dante

Kategori: Allmänt

Jag kom på ideen när jag såg den oranga hundleksaken som vi säljer på jobbet att jag ville ha en bild på Dante med just något oranget i att förstora och ställa uppe på en hylla i vardagsrummet. Leksaken har legat här några dagar i väntat på rätt stund och idag när det var sol och fint tog jag och Tobias med oss Dante, leksaken och kameran ut. Det resulterade i en massa busiga och snöiga bilder på Dante och den oranga leksaken ^^
Dante han hoppa hela tiden vi var ute. Från det att vi klev utanför dörren. Han hade bara såå kul. En förbipasserande person stanna och titta länge på när Dante härjade och lekte. Behöver väll inte säga att leksaken inte överlevde men den fyllde sin funktion för tillfället eftersom Dante älskade den och jag fick fina bilder =)


kika in på sidan om Dante www.convictionsenduro.webs.com och titta på de nya bilderna =)



/ickan

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vilka mysiga bilder på Dante och hans roliga leksak!! Jag och Inka (våran AmStaff-tik) är på minisemester tillsammans med Martina och Kim i Småland och kan inte få över våra bilder från dagen till datorn... vi har bloggabstinens! =)

    Kramar från Bubbas matte

    2009-02-14 | 17:31:41
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/bubba

Kommentera inlägget här: