anjelICKAN.blogg.se

Min söta svägerska =)

Kategori: Allmänt

På middagen idag kom min söta svägerska Sandra hit och hängde med mig och Dante ut på en promenad =)
Dante har laggt till med dummheter att dra i kopplet. Han VET att vi ska nån stans och han ska få sprina och busa så han har såå brottom dit. Detta får vi nu se till att träna bort för en promenad med en hund som bara drar är
inge kul. Han brukar uppföra sig mycket bättre.. Men jag tror det var lite extra idag. Han började redan när jag drog på mig alla ytterkläder med att gny. NU SKA VI UT Å HA KUL tänkte han bara ^^ Lite söt men jobbigt när man kommer ut sedan och han bara har så brottom. Väntade på Sandra och han har ju så brottom så sitta och vänta tyckte han var helt onödigt vi SKA JU UT Å HA KUL tänkte han bara... Sandra kommer och han blir självklart jätte glad och ännu mer uppspelt så ska vi JU ÄNTLIGEN GÅ OCH HA KUL... *haha* ja.. så illa brukar han inte va så det ska vi nog få ordning på snart igen =D
Lite lock i öronen ibland kan det ju bli under uppväxten har vi förstått  ^^
Han lyssna (en stund) efter att jag sagt till ordentligt att nu fick det va nog med dragandet i kopplet så det var ju bra iaf.

Var iaf jätte trevligt att vi fick sällskap av Sandra idag. Någon att gå å prata lite med och Dante fick ju någon mer att busa med och någon mer som kastade lite leksaker =P

När vi kom tillbaka hem hade vi gått och pratat på inredning och gardiner ett tag så vi var shopping sugna helt enkelt och åkte till säffle =D Vi hitta ju inte helt det vi skulle kika efter men fick ju annat kul med oss hem..
Hur gick det där hemma Sandra? Märkte han nått ?

Stanna till hos Sandra på vägen hem och kikade på deras nya akvarium och fiskar. Jag som skulle städa idag *haha* jaja.. det går alltid att skjuta på sånt en dag till =P
Väl hemma slängde jag i mig lite mat och så fick jag ut till bilen igen och iväg och Dansa lite =)

Nu ska det snart bli natten och i morgon ska jag och Dante ut och träna i Svanskog så då får vi försöka va pigga =D
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: