anjelICKAN.blogg.se

Mamma och Pappa (uppdaterat lite ^^)

Kategori: Allmänt

Va gott det var att ta lite sovmorgon idag =)
På eftermiddagen kom min mor och far hit och bjöd mig och Tobias på pizza. Drack lite kaffe också och satt och tjötade. Jätte trevligt och kul å ses.

Annars har dagen vare lugn. Gott å hinna med lite tvätt och små plock. Nu ska jag ge mig ut på en kvällsprommenad med Dante =)

/ickan

---

Lite senare.. Vi låssas att det är lördag här =P
Vill inte låssas om att det är vardag i morgon igen ^^ Tobias tog sig en öl och nu i kväll vart vi godissugna så vi åkte till stan och skaffa lite gott och sedan hamnade vi i soffan och fortsätte låssas som det är lördagkväll och titta på film å bara myser =P

Spelade lite spel. Tobias van allt =( Schack men vi hade bara tre pjäser kvar på brädet det sista ^^ Och fia och där var jag inte långt efter heller för vi stod båda med varsin sista gubbe och väntade på en etta =P

vi får väll inse att det är vardag i morgon först när klockan ringer  ^^
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: