anjelICKAN.blogg.se

Inte varge dag men har 5 olika parfymer på sig ^^

Kategori: Allmänt

Efter dagens lydnads pass blev det städning som sagt. Ut och handla hem lite kaffe och annat inför kvällen.
Rose-Marie har vare här och visat Oriflame produkter och så har Jag, Erika och Mickan shoppat loss =P
Har vare en jätte trevlig kväll och massa spännande saker att testa =P
Tack Rose-Marie. Detta gör vi om snart igen =)
Nu har jag minst 5 olika parfym dofter på mig ^^ En som var min egen och några till som jag testat under kvällen. Till och med en för män ^^ Testade den på älsklingen men lyckades ju hålla min egen hand bakom så jag fick en dusch ja med =P

Dante har vare överlycklig hela kvällen ^^ Massa folk ju som kan klappa och specielt så tycker han ju såå mycket om Rose-Maries son Tobias =)
Vuxna ser han nästan inte när det finns barn i närheten ^^

Roligt att träffa alla och som sagt en ricktigt trevlig kväll =)


/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: