anjelICKAN.blogg.se

Helt lugn (och mysig) helg!

Kategori: Allmänt

Vare jätte gott att bara ta det lugnt i helgen. Kände mig inte helt bra igår så nej tänkte ja nu blir jag sjuk eller nått.. Men känner mig okej idag igen så det var bara nått tillfälligt strul.

I Fredags var det jobb hela dagen och nått annat kul han man inte med. Tobias och Dante var ute i skogen och när det är segt på jobbet så önskar man inget annat än att man kunnat gå med dem istället.

Igår var det Alla <3 Dag! Jag fick så fina blommor av Tobias. Du är så go älskling! Tobias fick även ett par små presenter av mig. Ska ta ett kort så snart presenten har växt till sig lite ska ni få se så söt den är =P
Vi tog en promenad med Dante i solen. Gott väder men kallt. Blev inte så långt men han behöver ju träning att gå med oss i koppel för han hittar ju på så mycket längs vägen och så har han har så brottom ^^ Men gick ricktigt fint nu. Tobias gick in och handlade lite inför kvällen och jag och Dante väntade utanför affären. Dante blir så lessen när någon går så hade jag tappat kopplet hade han vare inne på Ica med en gång för att leta upp Tobias. Hemma igen dukade jag bordet lite mysigt och med inspiration av alla hjärtans dag och fixade med maten. Blev jätte mysigt.

Idag har Dante verkligen sprungit massor ^^ Vi gick en sväng till näsudden och tränade inkallningar på en åker. På låååångt håll ^^ Han hade så kul och sprang fram och tillbaka mellan oss och busa i snön och brottades med Tobias ^^
På vägen hem gick Tobias iväg en bit för att göra en ny inkallning medans jag stanna med Dante. Tobias gick nerför en backe ut på en åker och jag backade med Dante och då blev det ju jätte synd om honom. Han såg inte Tobias längre och började gny. Han tycker inte alls om när någon går iväg som sagt. Så jag släppte honom när Tobias kallade på honom och han stack som en raket. Han pep hela vägen fram till Tobias.

Gör era vovvar så ? Har de också jätte ont av att någon går?

Dante vallade då in både mig och Tobias så vi gick tillsammans allihopa igen och så sprang vi busade där ute å jäklar va kul han tycker det är ^^ Var även idag härligt väder ute och som vi höll igång så var vi ricktigt varma innan vi kom hem =)

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: