anjelICKAN.blogg.se

Dan före dan före dopparedan..

Kategori: Allmänt

Nu är julafton nära.. Alla julklappar är klara.. Kalas har vi vare på hela tiden känns det som ^^ I helgen var vi hos mamma och pappa för min söta mor har fyllt år. Hon fick ett par jätte fina pandora mixa och matcha örhängen av mig och Tobias =) Jag är stormförtjust i pandora smyckena sedan jag fick en ring av vännerna förra året. Idag har jag vare ute med goa svägerskan Sandra i affärer och så blev man bjuden på te hemma hos henne. Har vare hos frissan och blev fin i håret igen =) Var rena julafon när jag var där för mitt "rabatt kort" blev full stämplat så jag fick massa roligt för det och så köpte jag en hårstylingsprodukt och fick ytterligare två två andra saker så det var en hel massa roligt med hem =P Idag har jag och Tobias vare på stan och jag har fått vara med och prova ut julklapp till mig själv i år ^^ va jätte söt älskling som köpte ett pandora armband till mig med berlocker.. Nu kommer jag bara vilja ha massa berlocker hela tiden ^^ Pandora feber på mig nu =P

Annars har vi bara haft det bra här.. Dante är lycklig över snön som sagt ^^ hoppas den får ligga kvar ett tag =P
Tack för alla fina julkort vi fått !! Nu ska jag pyssla vidare här =)
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: