anjelICKAN.blogg.se

Blogg torkan fortsätter..

Kategori: Allmänt

Jag det är väldigt dåligt med uppdateringar från mig nu.. Men vi lever och mår bra.. Har inte gjort så där jätte mycket sedan sist jag skrev.. Men vi har vare i Bengtsfors på dopp i grytan hemma hos Tobias mormor och morfar och så har vi vare på kalas i Långed för brorsans fru. De får det sååå fins i huset när de byggt ut och renoverar! Vilka inredare de är! Skulle kunna köpa ett hus å överlämna inredningen till dem tror ja =P

Slänger upp lite bilder som man tage under veckorna iaf... Det mesta är med mobilen som alltid är i närheten när man vill knäppa en bild lite snabbt så det är suddiga, mörka och oskarpa bilder tyvär.. men ändå...

Söt Zelma som gosar i soffan.


Jag har vare ute och gått med lilla busiga Wilma.


Och jag och Dante har vare ute på åbk och sprunit av oss lite energi..




Dante tyckte vi hade det kallt hemma en dag ^^ Vi hade sängt termostaterna när det var några varmare dagar och rätt vad det är så vänder det och är kallt och då står värmen för lågt här.. Så Dante han masade och hitta inget bra sätt å ligga på i soffan fören jag lindade in hela hunden i min varma filt DÅ somna han gott =P Frusnare hund får man leta efter =P


Frost har vi haft så det har vare vitt och fint ute.. gott att slippa slasket några dagar.. Lite snö också så blir de bra =P


Adventssjustakarna har ju kommit fram.. (Ja det var ju innan Tobias kalas fröståss) Rönnen utanför vardagsrumsfönstret har vare fylld med matgäster så nu är den helt tom på rönbär =P Fiona och Zelma har haft väldiga diskusioner i fönstrena här med matgästerna utanför =P

Fiona spanar in alla fåglarna i rönen.


Matgäster i mängder!


/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: