anjelICKAN.blogg.se

Har det vare helg nu?

Kategori: Allmänt

Har det vare helg nu? Det har jag missat ^^
Jag har jobbat så för mig har de inte alls kännts som helg nån gång. Jag tar å firar helg i morgon istället jag =D

Igår kväll var vi hemma hos Tobias föräldrar =) Det bjöds på god mat och räkfrossa. Va så trevligt å roligt att träffa alla igen. Alla tycker Dante är så ducktig. Han lägger sig på en matta en bit bort och ligger där tills vi ger honom tillåtelse att komma till oss.. På så vis kan vi och alla andra få vara ifred vid bordet utan en hund som tigger när vi äter ^^  Roligt att få beröm för att man har en så fin och ducktig hund =)

Idag på kvällen har vi vare ute och åte pizza med Sandra och Henrik och sedan var vi på bio. Den nya Bäck filmen. Den va jätte bra och helt klart värd att se. Ser fram emot fler nya nu =) Kul å träffa söta svägerskan och Henrik också =)

Dante har vare hos "farfar" (Tobias pappa då ^^) Han har det så bra där.. Det är så gott att svärföräldrarna är så glada i Dante å han i dem så det är helt underbart att de vill passa honom ibland =) Tack för allt !

När vi kom hem ikväll träffade jag Rose-Marie som tipsade mig om en serie i PartyLite (som jag redan har några lyckor från) som säljs till halva priset =P Roligt å ses och prata lite också.. Vi får ta en kaffe nån dag =)

såå gott det ska bli med sovmorgon i morgon ^^
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: